مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:252022-01-08پزشكي

گردش پنهان اُمیکرون نگران کننده است/شناسایی 11 مورد ابتلا در فارس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که گردش پنهان سویه کرونای اُمیکرون در جامعه به دلیل مراجعه نکردن افراد مبتلای دارای علائم به مراکز 16 ساعته، - ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که گردش پنهان سویه کرونای اُمیکرون در جامعه به دلیل مراجعه نکردن افراد مبتلای دارای علائم به مراکز 16 ساعته، تهدیدی جدی برای سلامت جامعه است.

دکتر سید وحید حسینی شنبه 18 دی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به افزایش خطر انتشار بیماری در فصل سرما، گفت: تاکنون یازده مورد ابتلا به سویه امیکرون در فارس شناسایی شده و به تایید رسیده که به دلیل قدرت انتشار بالای این سویه، خطر ابتلا به صورت جدی تری جامعه را تهدید می کند و این موضوع ضرورت پایبندی تمامی افراد به رعایت بهداشت را افزایش داده است.

او از عموم مردم استان خواست تا در صورت بروز هر گونه علایم بیماری، پیش از اقدام به خوددرمانی، به پزشک خانواده و یا مراکز 16 ساعته استان مراجعه کنند.

سرپرست علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کاهش آمارهای کنونی در سطح کشور حاصل حدود دو سال تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در جبهه های بهداشت، درمان و پشتیبانی است، افزود: این تلاش با آغاز واکسیناسیون عمومی در جامعه تا حد بسیاری به ثمر رسید و در شرایط کنونی نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش پنهان اُمیکرون نگران کننده است/شناسایی 11 مورد ابتلا در فارس

گردش پنهان اُمیکرون نگران کننده است/شناسایی 11 مورد ابتلا در فارس