مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:552022-01-08سياسي

زخم معادن بر زیرساخت های خدابنده


عضو شورای اسلامی شهرستان خدابنده گفت: فعالیت معادن در شهرستان خدابنده طی چهار سال گذشته خسارت های جبران ناپذیری را به زیرساخت های این منطقه وارد کرده است.

- مجید اوصانلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان خدابنده در حوزه های مختلف مشکلات زیادی دارد، اظهار کرد: مشکلی که طی چند سال اخیر در این شهرستان نمود داشته، برداشت اشتباه از مفهوم توسعه در این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر با رشد قارچ گونه معادن در شهرستان خدابنده مواجه هستیم، ادامه داد: بعضی از این نهادها بدون لحاظ پیوست های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اقدام به صدور پروانه در این زمینه کردند.

از طرفی برخی از مشاغل که به هیچ وجه نباید از آن حمایت می شد، در این شهرستان رونق پیدا کرده و به صورت انفجاری گسترش یافت.

این مسئول با یادآوری اینکه بحث معدن در شهرستان خدابنده طی چهار سال گذشته خسارت های جبران ناپذیری را به زیرساخت های این منطقه وارد کرده است، متذکر شد: متاسفانه راه های دسترسی این شهرستان از بین رفته که دلیل اصلی این امر نیز تردد خودروهای سنگین برای حمل مواد معدنی از راه های مواصلاتی این شهرستان بوده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان خدابنده با یادآوری اینکه چند معدن در حال بهره برداری در این شهرستان است که اکثر آن ها نیز قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم معادن بر زیرساخت های خدابنده

زخم معادن بر زیرساخت های خدابنده