مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:102022-01-08سياسي

تاکید بر تسریع روند استقرار گمرک افغانستان در بازارچه های خراسان جنوبی


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر سرعت بخشیدن به روند استقرار گمرگ افغانستان در بازارچه های استان تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر سرعت بخشیدن به روند استقرار گمرگ افغانستان در بازارچه های استان تأکید کرد.

حسین موهبتی، امروز شنبه 18 دی در جریان دیدار با مولوی سلیمان آغا سرپرست پنج ولایت شیندند افغانستان که به همراه یک هیئت متشکل از کمیساریای جدید افغانستان و پنج والِسوالی (فرمانداری) شیندند در محل بازارچه مرزی یزدان برگزار شد، گفت: استقرار گمرکات، روند عملیات صادرات به صورت تجاری را شتاب می بخشد و در تسهیل کار تجار و بُنکداران بسیار مؤثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی آمادگی کامل استان برای کمک به استقرار گمرک و کمیساریای افغانستان در محل بازارچه های مرزی خراسان جنوبی را اعلام کرد.

در این دیدار سرپرست پنج ولایت شیندند افغانستان نیز متقابلاً با اعلام آمادگی برای مهیا کردن شرایط برای صادرات به صورت تجاری گفت: در تلاشیم به منظور تسهیل در روند کار و راحت تر شدن صادرات ، ابتدا شهر شیندند را مستقل کنیم.

مولوی سلیمان آغا با اشاره به استقلال شیندند از نظر مرزبانی افزود: از آن جایی که شیندند رقیبی برای اسلام قلعه است به لحاظ سیاسی نیز مستقل خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع روند استقرار گمرک افغانستان در بازارچه های خراسان جنوبی

تاکید بر تسریع روند استقرار گمرک افغانستان در بازارچه های خراسان جنوبی