مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:152022-01-08سياسي

سیاست سازمان جنگل ها رفع تصرف اراضی ملی است


نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه سیاست سازمان جنگل ها قلع وقمع و تخریب نیست، گفت: سیاست سازمان جنگل ها رفع تصرف اراضی ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی طباطبایی نژاد امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان در دفتر رییس کل دادگستری با تأکید بر اهمیت صیانت و حفاظت از انفال و منابع طبیعی اظهار کرد: حفظ، احیا، توسعه و بهره وری از مهم ترین وظایف سازمان جنگل هاست.

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه سیاست سازمان جنگل ها قلع وقمع و تخریب نیست،  تصریح کرد: سیاست سازمان جنگل ها  رفع تصرف اراضی ملی است و از قضات دادگستری می خواهیم تا پیش از صدور آرای مرتبط با منابع طبیعی، در محل مربوطه حضور میدانی داشته باشند تا هرچه بیشتر با حساسیت و اهمیت موضوع پرونده آشنا شوند و رأی صحیح و متقن صادر کنند.

قضا اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی را نمی دهد رییس کل دادگستری استان گیلان نیز در این نشست استان گیلان را استانی گردشگری  عنوان کرد که جلوه گری طبیعت موجب سودجویی و سوءاستفاده فرصت طلبان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست سازمان جنگل ها رفع تصرف اراضی ملی است

سیاست سازمان جنگل ها رفع تصرف اراضی ملی است