مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:152022-01-08اجتماعي

بارندگی 200 میلیارد ریال به راههای شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد


 ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار داشت: بیشترین خسارت وارده این مدت به محورهای مواصلاتی نهبندان- سفیدآبه و میل نادر- سفید آبه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در سیستان و بلوچستان 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری این اداره کل با بکارگیری 185 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد 335 راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ، کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان  به جز محور میل نادر به سفید آبه که همچنان مسدود است ،باز و تردد در آنها امکان پذیر است، گفت: امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

کرد خاطرنشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای سیستان و بلوچستان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه 141 به آنها دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی 200 میلیارد ریال به راههای شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

بارندگی 200 میلیارد ریال به راههای شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد