مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:352022-01-08سياسي

برگزاری همایش ترویج سواد و فرهنگ حقوقی در رشت


معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت، از برگزاری همایش ملی ترویج سواد و فرهنگ حقوقی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری همایش مذکور ترویج سواد و فرهنگ حقوقی و چالش های اجتماعی پیش رو و تاکید بر رفع این چالش  است.

- معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت خبر داد برگزاری همایش ترویج سواد و فرهنگ حقوقی در رشت ایسنا/گیلان معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت، از برگزاری همایش ملی ترویج سواد و فرهنگ حقوقی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری همایش مذکور ترویج سواد و فرهنگ حقوقی و چالش های اجتماعی پیش رو و تاکید بر رفع این چالش  است.

مهدی عاشورنیا در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری همایش ملی ترویج سواد و فرهنگ حقوقی توسط سازمان بسیج حقوقدانان و وکلای دادگستری استان گیلان با همکاری موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت خبر داد و اظهار کرد: این همایش در راستای تحقق ماموریت های علمی، آموزشی و فرهنگی 19 بهمن 1400 در سالن همایش های امام خمینی(ره) دادگستری گیلان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری همایش مذکور را ترویج سواد و فرهنگ حقوقی و چالش های اجتماعی پیش رو و تاکید بر رفع این چالش  دانست و افزود: در حاشیه همایش ملی ترویج سواد و فرهنگ حقوقی، کارگاه و نشست های علمی نیز جهت بررسی شرایط و راهکارهای موجود برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ترویج سواد و فرهنگ حقوقی در رشت

برگزاری همایش ترویج سواد و فرهنگ حقوقی در رشت