مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:552022-01-08سياسي

بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها تمرکز کرده ایم


در دوره جدید مدیریت سازمان زندان ها با توجه به تأکیدات فراوان مقامات ارشد نظام، روی کاهش جمعیت کیفری زندان ها تمرکز کرده و اقدامت جدی تری در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی در نشست مدیران ستادی و استانی سراسر کشور برنامه ریزی جدی در زمینه کاهش جمعیت کیفری را از اولویت های جدی سازمان دانست و توضیح داد: کاهش جمعیت کیفری زندان ها یکی از منویات رهبر معظم انقلاب و دغدغه های رییس محترم قوه قضاییه است که یک بخش آن به تکلیف قوه قضاییه، سازمان زندان ها و سایر قوا برمی گردد چرا که کاهش جمعیت کیفری مورد تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی ادامه داد: در مدت اخیر با همکاری بنیاد تعاون زندانیان کشور و حمایت های بی دریغ دادستان کل کشور، شرکت دانش بنیانی که ازقبل متعهد به ساخت پابندهای الکترونیکی بوده را ملزم کردیم در فاصله زمانی کوتاه به تعهداتش عمل کند و پیش بینی می شود در آینده نزدیک تعداد قابل توجهی پابند الکترونیک تولید و مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدی ضمن تأکید بر دقت در ضریب امینیتی این پابندها گفت: ما حساسیت سازمانی را درخصوص ضریب امنیتی پابندها به شرکت مذکور گفته ایم؛ براین اساس هم قرار است مرکز آمار و فناوی اطلاعات قوه قضاییه به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها تمرکز کرده ایم

بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها تمرکز کرده ایم