مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:052022-01-08سياسي

مردم روستای شوتاور چاروسا در کش و قوس پیمانکاران شرکت گاز می سوزند


مردم روستای شوتاور چاروسا در کش و قوس پیمانکاران شرکت گاز می سوزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خصوص نیمه کاره رها شدن وضعیت گازرسانی به روستای شوتاور و چندین روستا در چاروسا گفت: روستای شوتاور یکی از بزرگترین روستاهای  بخش چاروسا می باشد؛ چهار شهید تقدیم انقلاب نمودند به انقلاب و نظام و آرمانهایش وفا دارند و بعد از دوسال از گازرسانی به چاروسا این روستا که در هفت کیلومتری قلعه رییسی واقع است با  هزار نفر جمعیت در سرمای شدید زمستان از نعمت گاز محروم هستند.

امام جمعه قلعه رییسی افزود: حقیقا باید مدعی العموم ورود کند چرا گازرسانی به این روستاها با این همه تاخیر همراه است؟ چرا مردم شریف این روستا باید از این نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی محروم باشند ؟ واقعیت این است بعضی ها آرزوی روشن شدن شعله گاز در روستا را به قبر بردند چرا اینو همه تاخیر انجام می گیرد؟ باید علل وعوامل این تاخیر بررسی شود؟ چرا باید مردم در کش و قوس ها پیمانکاران بسوزند؟.

صلواتی تصریح کرد: از زحمات مسئولان به خصوص مدیرعامل شرکت گاز استان در گاز سانی به چاروسا تقدیر و تشکر میکنم وهمیشه زبان تشکر داشتم اما رنج و دردی که مردم شریف روستاهای درخواجه در پنچ کیلومتری، کل بازار در 3 کیلومتری، شوتاور در 7 کیلومتری دراین دو سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم روستای شوتاور چاروسا در کش و قوس پیمانکاران شرکت گاز می سوزند

مردم روستای شوتاور چاروسا در کش و قوس پیمانکاران شرکت گاز می سوزند