مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:102022-01-08سياسي

جوکار: انتقام از عاملان ترور حاج قاسم قطعی و شدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در امامزاده سید زکی الدین(ع) دهنو یزد در جمع مردم این منطقه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با خطبه ها و سخنرانی های خود به ویژه در خطبه فدکیه، چهره منافقین و منحرفین را آشکار ساخت؛ آن حضرت در دوران کوتاه زندگی خویش توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی افزود: در تنگنا قراردادن و اهانت به آن حضرت و نهایتا شهادت ایشان جنایت های مختلفی بود که از سوی منافقین و منحرفین در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از رحلت نبی مکرم اسلام رخ داد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت بیش از 13 قرن یک سربازی از میان این ملت و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به پا می خیزد و با خودساختگی و یک عمر تلاش خود  منتقم خون حضرت زهرا(س) شده است.

جوکار با بیان این که این سردار عزیز آمده که رسواگر استکبار جهانی و تمام افرادی شود که به امامان ما ظلم کردند گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با حرکت جهانی در میان ملل اسلامی و گره زدن امامت و ولایت و جمع کردن افرادی که دل سوخته داشتند و می خواستند روزی به وحدت دست پیدا کنند و بتوانند پاسخ جنایت های آمریکا و عیادی اش در منطقه را بدهند، این آرزوی بزرگ را محقق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: انتقام از عاملان ترور حاج قاسم قطعی و شدید است

جوکار: انتقام از عاملان ترور حاج قاسم قطعی و شدید است