مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:102022-01-08سياسي

با کمک کمیته امداد خراسان شمالی 82 دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگشتند


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: با مشاوره ها و پیگیری های این نهاد امسال 82 نفر از فرزندان خانوارهای نیازمند استان که ترک تحصیل کرده بودند به مدرسه بازگشتند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: با مشاوره ها و پیگیری های این نهاد امسال 82 نفر از فرزندان خانوارهای نیازمند استان که ترک تحصیل کرده بودند به مدرسه بازگشتند.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، علت اصلی ترک تحصیل و بازماندگی این فرزندان از حضور در مدرسه را عوامل فرهنگی و معیشتی عنوان کرد و گفت: مشکلات موجود در بعضی از این خانوارها در کنار بی رغبتی بعضی از این فرزندان از جمله مهمترین عوامل ترک تحصیل آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: مشاوره تحصیلی و رفع مشکلات اقتصادی از جمله اقدامات این نهاد در ایجاد فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل این دانش آموزان محسوب می شود.

مجید الهی راد بیان اینکه اکنون بیش از 12 هزار و 300 دانش آموز نیازمند استان خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: طی امسال برای کمک به تحصیل این دانش آموزان بیش از دو میلیارد و 300 میلیون تومان باهم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

وی اهدای بسته های متنوع تحصیلی به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان و اهداء 200 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند به ارزش 600 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک کمیته امداد خراسان شمالی 82 دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگشتند

با کمک کمیته امداد خراسان شمالی 82 دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگشتند