مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:152022-01-08حوادث

گزارش سانحه خروج هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه اصفهان


دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه سانحه بویینگ 737 چهارشنبه 15 دی ماه فرودگاه اصفهان را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه سانحه بویینگ 737 چهارشنبه 15 دی ماه فرودگاه اصفهان را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، هواپیمای 737 هواپیمایی کاسپین به رجیستری EP-CAP برای انجام 4 پرواز مسافری در مسیرهای تهران- مشهد، مشهد- اصفهان، اصفهان – مشهد و مشهد – تهران برنامه ریزی شده بود که ساعت 14:55 فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با 117 مسافر و 9 خدمه پروازی ترک کرد.

این گزارش می افزاید: خلبان این هواپیما 16:48 در نزدیکی اصفهان با کنترل پرواز تماس گرفته و برای فرود در باند 25 راست فرودگاه اصفهان هدایت می شود.

بنابر آنچه دفتر سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرده هواپیمای کاسپین 17:07 بر روی باند فرودگاه اصفهان فرود می آید؛ اما پس از تماس چرخ های هواپیما با سطح آسفالت باند فرودگاه ارابه فرود سمت چپ دچار نقص و لرزش شده و سپس جمع می شود.

ارابه فرود سمت چپ هواپیما بر اثر برخورد با آسفالت باند جمع شد بر اثر برخورد موتور شماره 1 هواپیمای به باند، جرقه هایی از محفظه بیرونی موتور مشاهده می شود که کنترلر فرودگاه موضوع را به خلبان اطلاع می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سانحه خروج هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه اصفهان

گزارش سانحه خروج هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه اصفهان