مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:152022-01-08سياسي

حزب الله: مداخله برخی سفارت ها امنیت ملی لبنان را تهدید می کند


عضو شورای مرکزی حزب الله گفت، لبنان رسما موظف است از حاکمیت خود در برابر مداخلات و توهین های برخی سفرا که همچنان اصول دیپلماتیک را زیر پا می گذارند و بذر تفرقه میان لبنانی ها می پاشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت، چهار دهه هدف گرفتن مستمر حزب الله نتیجه ای جز افزایش تأثیر و نفوذ این جنبش در منطقه نداشته است.

شکست خوردگان در منطقه در ماجراجویی از پیش شکست خورده برای جبران خسارت های خود، همچنان دست به حملات سیاسی و رسانه ای علیه حزب الله می زنند.

بر اساس گزارش العهد لبنان، وی در مجلس بزرگداشتی که به مناسبت فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر صور در جنوب لبنان برگزار شد، تصریح کرد: شعار اشغالگری علیه ایران دلیل شکست و کینه کور آنهاست زیرا کینه باعث شده که نفهمند چه چیزی به ضررشان یا سودشان است.

شیخ قاووق تأکید کرد، لبنان رسما موظف است از حاکمیت خود در برابر مداخلات و توهین های برخی سفرا که همچنان اصول دیپلماتیک را زیر پا می گذارند و بذر تفرقه میان لبنانی ها می پاشند، دفاع کند.

وی ادامه داد: مداخله برخی سفارت ها در امور داخلی لبنان تهدیدی واقعی برای امنیت ملی لبنان است؛ موضع اسراییل در قبال ما و دشمنان ما، حقیقت ما و آنها را آشکار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: مداخله برخی سفارت ها امنیت ملی لبنان را تهدید می کند

حزب الله: مداخله برخی سفارت ها امنیت ملی لبنان را تهدید می کند