مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:352022-01-08سياسي

مراکز تلفنی پاسخگویی به سوالات کرونایی در اهواز راه اندازی می شوند


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از راه اندازی دو مرکز تلفن مشاوره در اهواز برای پاسخگویی به سوالات و ارائه هشدارها و آموزش ها به مردم خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان از راه اندازی دو مرکز تلفن مشاوره در اهواز برای پاسخگویی به سوالات و ارائه هشدارها و آموزش ها به مردم خبر داد.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (11 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات روتین طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون سیار در مناطق دارای پوشش کم واکسیناسیون و پیگیری افرادی که برای دریافت دوز دوم تاخیر داشته اند، در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری خوزستان، استخراج آمار افرادی که در دریافت دوز دوم و سوم تاخیر داشته اند یا کلا واکسن دریافت نکرده اند، در حال انجام است تا برای آن ها پیامک فراخوان ارسال شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: با همکاری اداره کل مخابرات خوزستان نیز مرکز تلفن مشاوره به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و ارائه هشدارها و آموزش ها به افراد دارای علائم بیماری در مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تلفنی پاسخگویی به سوالات کرونایی در اهواز راه اندازی می شوند

مراکز تلفنی پاسخگویی به سوالات کرونایی در اهواز راه اندازی می شوند