مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:452022-01-08اجتماعي

شرکت 680 نفر در سی وششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی


مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه سی و ششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در استان ایلام برگزار می شود، گفت: - ایسنا/ایلام مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه سی و ششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در استان ایلام برگزار می شود، گفت: این آزمون، اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی 1400-1401 است.

جمیلا ملکشاهی در حاشیه برگزاری این آزمون در ایلام، اظهار کرد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی 1400-1401 و سی و ششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در روزهای آتی به صورت کتبی و عملی در استان برگزار می شود.

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه آزمون کتبی ساعت 9 صبح تا 19 عصر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 23 و 24 دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: این آزمون در رشته های گرافیک رایانه ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه ای و چهره سازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون عملی نیز از تاریخ 11 تا 18 دی ماه 1400 در حال برگزاری است، تصریح کرد:این آزمون در سطح 6 حوزه ایلام، آبدانان، دهلران، هلیلان، دشت عباس و ایوان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 680 نفر در سی وششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی

شرکت 680 نفر در سی وششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی