مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:552022-01-08سياسي

شهرستان گراش احتیاج به مدیرپروازی ندارد/استفاده از جوانان توانمند


در مسیر برخورد با مدیران ضعیف ذره ای کوتاه نمی آیم و این شهرستان احتیاج به مدیر پروازی ندارد زیرا یک مدیر در تمامی شرایط باید در کنار مردم و در صحنه حاضر باشد.

- ، مجید غلام پور بعد از ظهر شنبه در جمع مدیران و روسای دستگاه های اجرایی گراش با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، اظهار داشت: خوشبختانه زمینه کار و تلاش مضاعف در گراش فراهم است و همه ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم بسیج شود، مردم اگر انگیزه خدمت در مسئولین ببینند کاستی ها را تحمل کنند.

وی با انتقاد از نبود برخی مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان گفت: متاسفانه تعدادی از مدیران نسبت به این موضوع اعتنایی ندارند و لازم است مدیران شهرستانی مقیم شهرستان باشند و نباید مدیر پروازی در گراش داشته باشیم.

فرماندار گراش بر لزوم استمرار ارائه خدمات و تلاش شبانه روزی از سوی مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان تا آخرین روز مسئولیت تاکید کرد و افزود: مسئولان همیشه در هر زمان و مکان که هستند باید پاسخگوی مردم باشند.

او بیان داشت: تعییر دولت و نقل و انتقالات مدیران نباید مانع خدمت به مردم شود، بلکه مدیران باید این فضا را قدر بدانند و تا دقیقه 90 و حتی در وقت اضافه به خدمتگزاری مشغول باشند و انگیزه خود را از دست ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان گراش احتیاج به مدیرپروازی ندارد/استفاده از جوانان توانمند

شهرستان گراش احتیاج به مدیرپروازی ندارد/استفاده از جوانان توانمند