مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 11:552022-01-08سياسي

اگر آمادگی نداشتیم خسارات سیل در استان کرمان چند برابر بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی زینی وند،استاندار کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی، - استاندار کرمان گفت: اگر اقدامات موثر همچون لایروبی رودخانه ها در سال 99 نبود و اگر یک هفته آماده باش ستاد بحران و بسیج امکانات دولتی، شهرداری ها و .

نبود، خسارات بیش از اینها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی زینی وند،استاندار کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: با وجود آنکه این برنامه مقارن با سیل جنوب شد اما با هم افزایی که بین مسئولین وجود داشت هر دو آنها به خوبی مدیریت شدند.

وی ادامه داد: ما اکنون در وضعیت مبهم هستیم و سویه جدید تاثیرات خودش را در دنیا گذاشته است و کشور ایران وضعیت باثباتی همراه با نگرانی دارد و حتما باید سناریو بدبینانه در دستور کار قرار دهیم.

استاندار کرمان تاکید کرد: کمیته ها وضعیت خود را بازیابی و برنامه هایشان را بازنگری کنند و کاستی های بیمارستان ها بررسی شود و بدانید آمادگی در بالاترین سطح ضرر ندارد.

وی در ادامه گریزی به سیل اخیر در جنوب زد و گفت: اگر اقدامات موثر هنچون لایروبی رودخانه ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آمادگی نداشتیم خسارات سیل در استان کرمان چند برابر بود

اگر آمادگی نداشتیم خسارات سیل در استان کرمان چند برابر بود