مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 12:152022-01-08سياسي

360 ملک خطرزا با دستور دادستان در نهاوند تخریب شد


از ابتدای خرداد سال 99 تاکنون 360 ملک خطرزا در شهر نهاوند که از سوی شهرداری شناسایی شده بودند با دستور دادستان تخریب شدند.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: از ابتدای خرداد سال 99 تاکنون 360 ملک خطرزا در شهر نهاوند که از سوی شهرداری شناسایی شده بودند با دستور دادستان تخریب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید یوسفی نوید روز شنبه 18 دی با اعلام این خبر، افزود: به استناد بند 14 ماده ی 55 قانون شهرداری در خصوص رفع خطر از بناهای مشرف به معابر عمومی، شهرداری وظیفه دارد که موضوع را به مالک ابلاغ کرده تا نسبت به رفع خطر اقدام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری از اختیارات قانونی برای تخریب این گونه اماکن برخوردار نیست با حمایت دادستان توسط واحد اجراییات شهرداری نسبت به رفع خطر این گونه املاک در سطح شهر اقدام کرده است.

یوسفی نوید افزود: ابتدا تذکرات لازم از سوی واحد اجراییات شهرداری به مالکین داده می شود چنانچه طی مدت قانونی اقدامی را برای رفع خطر نکنند شهرداری برابر با قانون ماده 55 در این زمینه اقدام کرده و علاوه بر هزینه های انجام شده به اضافه 15 درصد را از مالک مربوطه دریافت می کند.

شهردار نهاوند بیان کرد: به همین منظور از سال گذشته تاکنون 360 ملک متروکه و قدیمی در شهر نهاوند که محل تجمع معتادان متجاهر بود یا به علت فرسوده بودن ممکن بود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 ملک خطرزا با دستور دادستان در نهاوند تخریب شد

360 ملک خطرزا با دستور دادستان در نهاوند تخریب شد