مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 12:152022-01-08سياسي

توسعه مشاغل خانگی در گرو آموزش و دریافت تسهیلات است


یک فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان گفت: برای توسعه مشاغل خانگی در وهله نخست تخصیص تسهیلات و در وهله بعدی آموزش های درست و کاربردی حایز اهمیت است.

- زهره ملاافضل در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سابقه بیش از 37 ساله خود در حوزه خیاطی و طراحی دوخت، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان در حوزه مشاغل خانگی فعالیت دارم و در حال حاضر حدود 20 نفر زیرمجموعه ام هستند.

وی گفت: تبلیغات، فعالیت و آموزش های جهاد دانشگاهی در این مسیر نه تنها برای پشتیبان ها، بلکه برای افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی کمک کننده است و به نوعی شهریه و هزینه این دوره ها کمتر از دوره های فنی و حرفه ای است که می تواند در جذب زنان خانه دار به این مدل فعالیت ها کمک کند.

این فعال حوزه مشاغل خانگی البته با اشاره به اینکه اگر فردی بخواهد در حوزه مشاغل خانگی فعالیت کند با سختگیری هایی به لحاظ تأمین مکان برای کار و .

مواجه می شود، توضیح داد: متأسفانه هزینه های تأمین یک مکان مشخص برای فعالیت در حوزه مشاغل خانگی بسیار سنگین و نیازمند وام با بهره پایین است.

وی با بیان اینکه برای توسعه مشاغل خانگی در وهله نخست تخصیص تسهیلات بسیار اهمیت دارد، گفت: در وهله بعدی باید آموزش های این حوزه درست و کاربردی باشد و در نهایت اگر تولیدات این حوزه بالا بود، مقوله بازاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل خانگی در گرو آموزش و دریافت تسهیلات است

توسعه مشاغل خانگی در گرو آموزش و دریافت تسهیلات است