مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 13:052022-01-08اجتماعي

آزادسازی 19 هکتار اراضی رودخانه ای در فارس


به گفته معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس از ابتدای امسال تاکنون بیش از 19 هکتار از مساحت رودخانه های استان، رفع تصرف شده است.

- کرامت الله کریمی مزیدی شنبه 18 دی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها و آبراهه های فارس همچنان دستخوش تصرف، تخریب و تغییراتی است که شکل و مسیر حرکت این مجراهای آبی را تغییر می دهد و احتمال حوادث ناگوار جانی و مالی را به هنگام وقوع سیلاب پدید می آورد و می تواند آسیب های قابل توجهی را به محیط زیست وارد کند.

او افزود: مقابله با جرائمی نظیر تصرف و انواع ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه ها و سایر مجراهای آبی، برداشت غیرمجاز مصالح شن وماسه از بستر رودخانه ها و هرگونه تخریب دیگر کماکان ادامه دارد به طوری که از ابتدای امسال تاکنون 225عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها و آبراهه ها انجام شده که منجر به آزادسازی بیش از19 هکتار از اراضی حریم و بستر این مجراهای آبی شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس عنوان کرد: تصرف کنندگان و تخریب کنندگان حریم و بستر مجراهای آبی استان حین ارتکاب جرم بارها مورد برخورد قرار گرفته اند به طوری که در طی 225عملیات بیان شده 104 دستگاه اعم از لودر و کامیون متعلق به آنان با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی توقیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 19 هکتار اراضی رودخانه ای در فارس

آزادسازی 19 هکتار اراضی رودخانه ای در فارس