مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 13:152022-01-08فرهنگي

متن سریال کمدی تلویزیون در حین ساخت بازنویسی می شود


تصویربرداری سریال «خوشنام» که همچنان در حال بازنویسی و دارای قصه های جدیدی شده است، در لوکیشن های خیابان های تهران ادامه دارد.

- تصویربرداری سریال خوشنام که همچنان در حال بازنویسی و دارای قصه های جدیدی شده است، در لوکیشن های خیابان های تهران ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری سریال خوشنام که کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است، از روز گذشته در لوکیشن مسجد آغاز شده است و تمام بازیگران اصلی، روز گذشته جلوی دوربین بودند و هومن حاجی عبداللهی در نقش شهرام، سلمان خطی در نقش حسن آقا، الهه جعفری در نقش مرجان، مهری آل آقا در نقش مادر مرجان، مهرداد ضیایی در نقش اصلان، محسن گودرزی در نقش احمد و .

بازی خواهند داشت.

علیرضا نجف زاده، کارگردان این سریال از حضور رضا فیاضی و شیوا خنیاگر به گروه خوشنام خبر داد و گفت: با آماده شدن لوکیشن خانه برای ضبط سکانس های فینال، دوباره همه خانواده خوشنام دور هم جمع خواهیم شد.

احمد زالی، تهیه کننده این سریال تلویزیونی در توضیحاتی اعلام کرد: سریال خوشنام با توجه به فیلمنامه ای که توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دوباره نویسی می شود، دارای لوکیشن های متفاوت و بازیگران مختلف است که در طول مدت تصویربرداری به ما اضافه شده و می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن سریال کمدی تلویزیون در حین ساخت بازنویسی می شود

متن سریال کمدی تلویزیون در حین ساخت بازنویسی می شود