مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 15:152022-01-08سياسي

ایجاد گروه ویژه برای بررسی وقایع و محاکمه عاملان اغتشاشات اخیر در قزاقستان


رییس جمهور قزاقستان دستور داد یک گروه ویژه برای بررسی وقایع و محاکمه همه افرادمسئول در اغتشاشات گسترده در سراسر این کشور ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان خواستار ایجاد یک گروه ویژه برای بررسی وقایع و محاکمه همه آغازکنندگان اغتشاشات گسترده در این کشور شد.

رییس جمهور قزاقستان همچنین در رابطه با وضعیت کنونی در این کشور دولت را به انجام چندین اقدام فوری موظف کرد.

تاکایف خواستار ایجاد یک گروه تحقیقاتی ویژه متشکل از نمایندگان دادستانی کل، وزارت کشور، کمیته امنیت ملی و سایر ساختارهای ذی صلاح برای شناسایی علل ایجاد حوادث، شناسایی و مجازات کیفری و اداری همه افراد مسئول شد.

وی نیروهای مسلح، کمیته امنیت ملی، وزارت کشور، گارد ملی و سایر ساختارهای مجری قانون را برای انجام اقداماتی جهت افزایش آمادگی رزمی و تجهیزاتی و حفظ روحیه سربازان، موظف کرد.

تاکایف در ادامه از استانداران خواست که از خانواده های کارمندان پلیس و نیروهای مسلح این کشور که در جریان اغتشاشات در این کشور کشته شدند، حمایت مالی شایسته کنند.

رییس جمهور قزاقستان در بخش دیگری به وزارت توسعه دیجیتال، نوآوری و صنایع هوافضا کشورش دستور داد که در همکاری با وزارت کشور بر اساس مرکز تماس 1414، یک خط مستقیم برای ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گروه ویژه برای بررسی وقایع و محاکمه عاملان اغتشاشات اخیر در قزاقستان

ایجاد گروه ویژه برای بررسی وقایع و محاکمه عاملان اغتشاشات اخیر در قزاقستان