مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 15:552022-01-08سياسي

معاون وزیر میراث فرهنگی: درب بزرگترین خانه خشتی جهان به روی گردشگران باز شد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در خصوص حل مشکل خانه حاج آقاعلی رفسنجان گفت: با هماهنگی که با اداره کل اوقاف استان کرمان صورت گرفت از امروز درب این خانه به روی گردشگران باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی اصغر شالبافیان عصر امروز در حاشیه سفر به رفسنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای امروز از مناطق نمونه گردشگری شهرستان و خانه تاریخی حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی جهان اظهار کرد: برنامه توسعه گردشگری در محورهای کمتر توسعه یافته و کم برخوردار کشور در دستور کار است و توزیع گردشگری در تمام نقاط کشور را در برنامه های وزارت میراث فرهنگی داریم.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی عنوان کرد: تنوع در بازارهای گردشگری خارجی با محوریت بازارهای همسایه و تنوع بخشیدن به محصولات گردشگری مثل گردشگری کشاورزی و همچنین در کرمان به واسطه مزار سردار شهید سلیمانی تقویت گردشگری مقاومت یکی دیگر از برنامه های وزارتخانه است.

وی در خصوص حل مشکل خانه حاج آقاعلی رفسنجان نیز با توجه به اینکه به دلایلی درب آن به روی گردشگران بسته است، گفت: با هماهنگی که با اداره کل اوقاف استان صورت گرفت از امروز درب این خانه به روی گردشگران باز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر میراث فرهنگی: درب بزرگترین خانه خشتی جهان به روی گردشگران باز شد

معاون وزیر میراث فرهنگی: درب بزرگترین خانه خشتی جهان به روی گردشگران باز شد