مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:202022-01-08بين الملل

ائتلاف دولت القانون: قطعا در انتخاب نخست وزیر عراق شریک هستیم


ائتلاف دوله القانون به رهبری نوری المالکی تاکید کرد که این ائتلاف از گروه های پیروز در انتخابات اخیر است و قطعا در بزرگ ترین فراکسیون پارلمانی و انتخاب نخست وزیر شریک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یکی از مقام های ارشد ائتلاف دوله القانون به رهبری نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق تاکید کرد که این ائتلاف از فراکسیون های پیروز در انتخابات است و هیچ طرفی نمی تواند آن را به انزوا کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، محمد الصیهود در واکنش به شایعات مربوط به مخالفت جریان صدر با حضور ائتلاف نوری المالکی در فراکسیون اکثریت پارلمان عراق گفت: دوله القانون از گروه های پیروز در انتخابات اخیر عراق است و هیچ طرفی نمی تواند آن را به انزوا کشیده یا در تشکیل کابینه شریک نکند.

وی افزود: همه نظرات رد و بدل شده بین احزاب اعم از سنی، شیعه و کرد در مورد  معرفی روسای قوای سه گانه به یک راه حل یا اجماع مشخص ختم نشد.

وی افزود: فردا همه گروه ها به جلسه نخست مجلس می آیند و همه چیز در آنجا انتظار می رود، از اینکه در جلسه اول مجلس تکلیف روسای جمهور، پارلمان و نخست وزیر حل شود و یا اینکه  شاید اصلا این مسائل در جلسه نخست مطرح نشود و فقط به ادای سوگند اعضای پارلمان اکتفا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف دولت القانون: قطعا در انتخاب نخست وزیر عراق شریک هستیم

ائتلاف دولت القانون: قطعا در انتخاب نخست وزیر عراق شریک هستیم