مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:302022-01-08سياسي

انتصابات جدید در البرز/ مشاور فرهنگی استاندار و سرپرست بخشداری آسارا منصوب شدند


طی حکمی از سوی استاندار البرز «اردشیر آل عوض» به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار و «سجاد خدری» به عنوان سرپرست بخشداری آسارا منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج،  طی حکمی از سوی استاندار البرز اردشیر آل عوض بعنوان مشاور استاندار البرز در امور فرهنگی و اجتماعی منصوب شد.

در متن این حکم از سوی مجتبی عبداللهی استاندار البرز آمده است:  با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در امور فرهنگی و اجتماعی منصوب می شوید.

لذا نسبت به ایجاد ارتباط منظم و مداوم با فرهیختگان و فعالان حوزه های فرهنگی و اجتماعی به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بالقوه و مستعد در جهت ارتقای شاخص های استانی و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای متولی این حوزه و اثرگذار، از جمله اموری است که تحقق آنها مورد تاکید و انتظار است، امید است با اتکال به خداوند متعال وظایف محوله با هماهنگی اینجانب در چارچوب قوانین و مقررات در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهداف عالیه دولت محترم مردمی به انجام رسانید، توفیق روز افزون شما را از درگاه پروردگار مسئلت دارم.

همچنین در انتصابی دیگر طی حکمی از سوی استاندار البرز سجاد خدری بعنوان سرپرست بخشداری آسارا منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در البرز/ مشاور فرهنگی استاندار و سرپرست بخشداری آسارا منصوب شدند

انتصابات جدید در البرز/ مشاور فرهنگی استاندار و سرپرست بخشداری آسارا منصوب شدند