مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:352022-01-08سياسي

بخشداری آسارا نبض ترافیک جاده چالوس را مدیریت کند


فرماندار کرج با بیان اینکه جاده چالوس، دروازه گردشگری استان است، گفت: بخشدار آسارا نبض مدیریت ترافیک و گردشگری منطقه را باید تحت کنترل داشته باشد.

- ، غفور قاسم پور بعد از ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان بخشداری آسارا ضمن قدردانی از حسن اعتماد جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار البرز برای این انتخاب، با بیان اینکه عمر توفیق خدمت بسیار کوتاه است، اظهار داشت: باید از فرصت هایی که خداوند در اختیار ما برای خدمت به مردم به ویژه روستاییان پرتلاش و زحمت کش قرار می دهد بهره مند شویم و بدانیم هیچ یک از این جایگاه ها و عنوان ها همیشگی و دائمی نیست و تا چشم بر هم زدنی وقت رفتن است.

فرماندار کرج با اشاره به موقعیت حساس وخاص بخش آسارا بعنوان چهارمین محور گردشگری زیبای جهان است، افزود: این منطقه دروازه گردشگری استان و حتی کشور است اما آنگونه که زیبنده ی ظرفیت های طبیعی و سرسبز این محور است طرح و برنامه اجرایی صورت نگرفته است.

وی افزود: طرح جامع گردشگری در جاده چالوس تزی بود که هیچ وقت اجرا نشد و در حد گزارش عملکرد مسکوت باقی ماند.

قاسم پور با تاکید بر ضرورت همگرایی اعضای شورا و دهیاران در روستاهای بخش آسارا ادامه داد: اجازه ندهید حتی یک متر از اراضی ملی تحت عنوان پارک و…تغییر کاربری پیدا کند چرا که طبیعت بکر این منطقه دستخوش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشداری آسارا نبض ترافیک جاده چالوس را مدیریت کند

بخشداری آسارا نبض ترافیک جاده چالوس را مدیریت کند