مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:502022-01-08سياسي

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بسیار ضروری است/به جوانان دروغ نگویید


امام جمعه شوش، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را ضروری دانست و گفت: انتظار داریم که متولیان نسبت به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اهتمام جدی تری داشته باشند.

- گفت: همه می دانند که اینترنت ما در اختیار دشمنان بوده و آنها اگر بخواهند اینترنت را قطع بکنند خلع بزرگی در ارتباطات به وجود خواهد آمد اما اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود، دسترسی اینترنت با سرعت بالا و ارزان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و ترس از و تکثیر آن الگوی گران سنگ است.

حجت الاسلام علیزاده اصل تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امروز در دست مستکبران و دشمنان است و باید مسئولان فضای مجازی کشور هوشیار و آگاه شوند و با انجام اقدامات لازم نگذارند که دشمن به هر شکلی برخورد کند.

وی ادامه داد: یک زمانی دشمن فقط به دنبال جذب بود و هیچ کاری به شبکه های اجتماعی نداشت هر چه دلمان می خواست در فضای مجازی منتشر می کردیم اما وقتی به پلتفرمی همچون اینستاگرام عادت کردیم حالا آنها شیوه ی حذفی را در پیش گرفته اند؛ این روزها با انتشار تصویر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی پُست یا پیج ما را حذف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بسیار ضروری است/به جوانان دروغ نگویید

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بسیار ضروری است/به جوانان دروغ نگویید