مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:252022-01-08حوادث

بسته حوادث/ کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی


مهم ترین اخبار حوادث طی شبانه روز گذشته در استان فارس، از کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی تا ناکامی قاچاق چیان احشام در شهرستان های فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهم ترین اخبار حوادث طی شبانه روز گذشته در استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو وانت کارا و کشف 191 کیلو تریاک در عملیات مشترک فارس و خراسان رضوی خبر داد.

سردار حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با خودرو وانت کارا در حال انتقال یک محموله تریاک از بندرعباس به شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب پس از هماهنگی با مقام قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو وانت کارا حامل تریاک را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حوادث/ کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی

بسته حوادث/ کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و خراسان رضوی