مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:252022-01-08اقتصادي

400میلیاردتومان اعتباربرای ساماندهی رودخانه های پایین دست سدبردول


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: 400 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی 62 کیلومتر از رودخانه های پایین دست سد بردول اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جباری عصر شنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با موضوع ساماندهی رودخانه های بالادستی شهر پارسیان گفت: پس از نشست چند ماه پیش ما در شورای اداری پارسیان که مقرر شده بود ساماندهی رودخانه های بالا دست شهر پارسیان ساماندهی شود و از این رودخانه ها و آبریزها نیز بازدید بعمل آوردیم، طی نشست مشترک با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و مسئولان ایمیدرو در کشور پیشنهاد دادم، از محل مسئولیت های اجتماعی ایمیدرو منابع لازم به دلیل حجم کار افزایش یابد.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه 22 کیلومتر از رودخانه ای که باید ساماندهی شود مربوط به بالادست منطقه ویژه اقتصادی و درون فنس آنان بود، توانستیم ایمیدرو را متقاعد کنیم 62 کیلومتر از رودخانه ها ساماندهی شود و رودخانه ها و شاخه های پایین دست سد بردول در این ساماندهی لحاظ شود.

جباری ابراز داشت؛ در ابتدا مقرر شده بود هفتاد میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد که بنده طی نشست هایی با تشریح وضعیت، مجموعه ایمیدرو را متقاعد نمودم تا این رقم به مبلغ منطقی مورد نیاز جهت اجرای کامل این پروژه افزایش یابد که بحمدلله این اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400میلیاردتومان اعتباربرای ساماندهی رودخانه های پایین دست سدبردول

400میلیاردتومان اعتباربرای ساماندهی رودخانه های پایین دست سدبردول