مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:452022-01-08اجتماعي

محور مهاباد- سردشت بازگشایی شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: محور مهاباد - سردشت که بر اثر رانش کوه برای مدتی بسته شده بود، بازگشایی شد.

- ، محسن خادمی در این زمینه اظهار کرد: به دنبال بارش باران در هفته گذشته، محور مهاباد به سمت سردشت در نزدیکی تقاطع روستای کانی رش در بخش خلیفان بر اثر رانش کوه مسدود شده بود که با حضور به موقع مأموران راهداری این شهرستان پاکسازی و مسیر به طور کامل بازگشایی شد.

وی، با بیان اینکه مأموران راهداری اضطراری این شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و اقدام به بازگشایی این مسیر کردند، افزود: هم اکنون اقدامات ایمن سازی مسیر در محل در حال انجام است تا از تکرار آن جلوگیری شود.

خادمی، با اشاره به آغاز طرح زمستانی راهداری اضافه کرد: امسال 62 نفر راهدار با 37 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک در تمامی محورهای اصلی و روستایی این شهرستان به طور شبانه روز آماده باش هستند.

وی اضافه کرد: مهاباد با 196 روستا در مجموع دارای 601 کیلومتر راه روستایی بوده که از این میزان راه 110 روستا به طول 340 کیلومتر آسفالت بوده و راه دسترسی به 86 روستای این شهرستان به طول 261 کیلومتر هم شوسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مهاباد- سردشت بازگشایی شد

محور مهاباد- سردشت بازگشایی شد