مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 17:502022-01-08سياسي

از احداث مدرسه مناطق محروم سیستان و بلوچستان تا ساخت یادمان برای شهدای دانشگاه


رییس دانشگاه صنعتی شریف از اتمام ساخت مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان در یادبود دانشجویان شریف که حادثه هواپیمای اوکراینی قربانی شدند، - آنچه در مراسم دومین سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان شد؛ از احداث مدرسه مناطق محروم سیستان و بلوچستان تا ساخت یادمان برای شهدای دانشگاه رییس دانشگاه صنعتی شریف از اتمام ساخت مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان در یادبود دانشجویان شریف که حادثه هواپیمای اوکراینی قربانی شدند، خبر داد و گفت: با نهادهای مختلف مذاکراتی انجام شد تا یاد و خاطره این عزیزان در سطح شهر و کشور بازتاب داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رسول جلیلی در مراسم یادبود شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی که عصر امروز به صورت مجازی در دانشگاه شریف برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه خانواده های داغدار این فاجعه در پیشگاه خداوند متعال رفیع و نزد مردم ایران عزیز و ارجمند است.

گرامیداشت یاد سفرکردگان این اتفاق تلخ و به طور خاص 16 شهید شریفی این سانحه کمترین وظیفه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف است.

وی ادامه داد: بنده به نمایندگی از دانشگاه صنعتی شریف تلاش کرده ام ارتباط با این اعضای گرانقدر را در دستور کار قرار دهم و در صورت امکان در منزل این بزرگواران حضور پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احداث مدرسه مناطق محروم سیستان و بلوچستان تا ساخت یادمان برای شهدای دانشگاه

از احداث مدرسه مناطق محروم سیستان و بلوچستان تا ساخت یادمان برای شهدای دانشگاه