مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 18:102022-01-08اقتصادي

لزوم تسریع در خدمات رسانی به روستای «زیتون» دهلران


معاون استاندار ایلام و فرماندارویژه شهرستان دهلران گفت: باتوجه به محرومیت روستای زیتون تسریع درخدمات رسانی به مردم این روستا در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطیف صادقی عصر شنبه در حاشیه بازدید از روستای زیتون در مرز بین شهرستان دهلران و مهران گفت: این روستا با داشتن 20 خانوار عشایری یکی از محروم ترین روستای های شهرستان است.

وی اظهار داشت: باتوجه به صعب العبور بودن این روستا و قرار گفتن در کنار کوه اناران در بخش زرین آباد تاکنون خدمات چشمگیری به مردم این روستا ارائه نشده است.

صادقی گفت: از جمله نیازمندی های این روستا راه دسترسی، ایجاد خانه بهداشت، ساخت مسکن و برق است که در این راستا باید با برنامه ریزی های لازم انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد: خوشبختانه امور عشایری برای تأمین آب شرب این روستا با ایجاد منبع آب و لوله کشی داخلی آب شرب مورد نیاز روستا را تأمین کرده است.

صادقی با اشاره به جاده دسترسی و برق این روستا گفت: در راه دسترسی روستا تنها امکان تردد خودروهای کمک دار وجود دارد و در بحث برق فعلاً پنل های خورشیدی در حد ابتدای برق مورد نیاز این خانواده ها را تأمین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در خدمات رسانی به روستای «زیتون» دهلران

لزوم تسریع در خدمات رسانی به روستای «زیتون» دهلران