مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 18:202022-01-08حوادث

ماجرای دزدی که عاشق دختر پولدار شد!


موتورسوار گوشی قاپی که عاشق دختری پولدار است، در حالی با تلاش نیروهای کلانتری شفای مشهد دستگیر شد و به 50 فقره گوشی قاپی در نقاط مختلف شهر اعتراف کرد که برای فرار از چنگ قانون، با قیچی به سمت شهروندان هجوم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، اواخر هفته گذشته و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ویژه ای توسط ماموران کلانتری شفا با هدایت و نظارت مستقیم سرگرد علی امارلو (رییس کلانتری) به اجرا درآمد.

ماموران انتظامی پس از رصدهای اطلاعاتی وارد عمل شدند و عملیات گسترده میدانی را آغاز کردند.

در این میان ناگهان نیروهای گشت انتظامی، موتورسواری را با پلاک مخدوش دیدند که گوشی نوجوان 16 ساله ای را در بولوار شفا قاپید و فرار کرد.

ماموران انتظامی بلافاصله به تعقیب موتورسوار نقاب دار پرداختند و فرمان ایست دادند اما گوشی قاپ حرفه ای که متوجه پلیس شده بود، تلاش کرد تا از خیابان هایی عبور کند که به دلیل ازدحام جمعیت از تیراندازی در امان بماند.

با وجود این، برخی از شهروندان وظیفه شناس نیز که شاهد ماجرا بودند، به یاری نیروهای انتظامی آمدند و آنان نیز سعی کردند راه عبور سارق موتورسوار را سد کنند اما جوان گوشی قاپ بر سرعت موتورسیکلت افزود و با ورود به پیاده رو همچنان ویراژ می داد تا این که به دلیل بارندگی و لغزنده بودن معابر، کنترل وسیله نقلیه را از دست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دزدی که عاشق دختر پولدار شد!

ماجرای دزدی که عاشق دختر پولدار شد!