مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:202022-01-08سياسي

«شهید سلیمانی» در سیل خوزستان استراتژی مسئولان را تغییر داد


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی وظیفه ای در مدیریت سیل خوزستان نداشت اما به کمک مردم و عشایر عرب آمد و نوع نگاه مردم و مسئولان را نسبت به استراتژی ها تغییر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحاج قاسم مبدع مکتب سلیمانی شد، از این جهت که هر جا مردم به او و تفکرش نیاز داشتند، در کنار آن ها بود.

چه زمانی که به لحاظ امنیتی در مقابل تکفیری ها برای دفاع از مردم کشور و منطقه به پاخاست و چه مواقعی مثل سیل خوزستان که به دلایل مختلف مثل سوء مدیریت به حضور او احتیاج داشتیم.

وی ادامه داد: در سیل خوزستان تدبیر مسئولین وقت این بود که برخی از شهرها را تخلیه کنیم چرا که به علت نگه داشتن آب پشت سدها، ممکن بود شهرها زیر سیل بروند، اما سردار سلیمانی با اینکه از نظر سازمانی وظیفه ای در این زمینه نداشت به خوزستان آمد و در کنار عشایر به ویژه عشایر عرب قرار گرفت و به آن ها گفت که فرض کنید خوزستان حرم است و باید اینجا را حفظ کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: او نوع نگاه مردم و مسئولین را به استراتژی که باید به آن عمل می شد تغییر داد.

مردم هم وقتی دیدند یک ژنرال بین المللی از جنس آن هاست و بدون تکلف در کنارشان قرار گرفته است، به میدان آمدند و آنچه باید را، اجرایی کردند، این همان مکتبی است که در کشور کارساز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید سلیمانی» در سیل خوزستان استراتژی مسئولان را تغییر داد

«شهید سلیمانی» در سیل خوزستان استراتژی مسئولان را تغییر داد