مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:252022-01-08ورزشي

ذره بین کمیسیون فرهنگی مجلس بر مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار


سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از نمایندگان دولت به رفسنجان انجام و طی بازدید میدانی مشکلات حوزه مربوط به کمیسیون فرهنگی مجلس در شهرستان های رفسنجان و انار بررسی و نسبت به حل آن تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، در جریان سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از نمایندگان دولت به شهرستان رفسنجان برای شرکت در مراسم بزرگداشت روز رفسنجان به مناسبت 18 دی و بازدید میدانی از وضعیت شهرستان های رفسنجان و انار عصر امروز این بازدید با حضور نمایندگان و معاونان وزرا و مسئولانی از استان و شهرستان در بخش های مختلف شهرستان رفسنجان و شهر انار صورت گرفت.

احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده شهرکرد در خصوص بازدید از شهرستان انار اظهار کرد: شهرستان انار با جمعیت بیش از 50 هزار نفری دارای 120حافظ کل قرآن است که بیمه این افراد حذف شده است که باید در کمیسیون بررسی و پیگیری شود.

وی  سرانه ورزشی پایین این شهرستان را ذکر کرد و نسبت به ایجاد مجموعه ورزشی در روستای بیاض تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شرکت مس قول هایی داده باید پیگیر این موضوع شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره بین کمیسیون فرهنگی مجلس بر مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار

ذره بین کمیسیون فرهنگی مجلس بر مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار