مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:302022-01-08بين الملل

هلاکت فرمانده ائتلاف سعودی درحمله موشکی یمن


نابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در حمله موشکی به مواضع نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی - اماراتی در استان شبوه واقع در شرق یمن یکی از فرماندهان ارشد این نیرو ها کشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از المیادین، مجدی الردفانی فرمانده تیپ سوم عمالقه وابسته به امارات متحده عربی در منطقه بیحان کشته شده است.

تارنمای الخبر الیمنی نیز گزارش داد، نیرو های صنعاء با یک فروند موشک بالستیک، محل حضور نیرو های وابسته به امارات متحده عربی را در اطراف شهر بیحان هدف قرار دادند، که بر اثر آن مجدی الردفانی و شماری از همراهانش کشته و ده ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نیرو های صنعاء با یک فروند موشک بالستیک دیگر یکی دیگر از مواضع نیرو های عمالقه در بیحان را نیز هدف قرار دادند، که منجر به کشته و زخمی شدن حدود 80 نفر از این نیرو ها شد.

این در حالی است که دو روز پیش نیز نشست نیرو های ائتلاف سعودی در شهرستان عسیلان واقع در جنوب استان شبوه برگزار شد که هدف حمله موشک بالستیک قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش در این نشست فرماندهان ارشد ائتلاف سعودی از جمله عزیز العتیقی فرمانده محور عملیاتی عتق، حمدی شکری فرمانده تیپ دوم نیرو های وابسته به امارات متحده عربی، صالح لقصم الحارثی فرمانده تیپ 163 پیاده نظام و مبارک الحارثی فرمانده عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت فرمانده ائتلاف سعودی درحمله موشکی یمن

هلاکت فرمانده ائتلاف سعودی درحمله موشکی یمن