مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 20:252022-01-08اجتماعي

انتقال مشاغل و اصناف مزاحم در آبیک کلید می خورد


فرماندار شهرستان آبیک انتقال مشاغل و اصناف مزاحم به خارج از شهر را ضروری و عملیاتی شدن این دغدغه مسئولان و خواسته چندین ساله مردم را خواستار شد.

- ، شهرام احمدپور عصر شنبه در جلسه بررسی و ساماندهی مشاغل مزاحم شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نارضایتی های مردمی مبنی بر فعالیت این صنوف مزاحم و آلاینده اظهار کرد: در نقاط مختلف شهر آبیک به ویژه دو طرف خیابان اصلی شهر آبیک فعالیت مشاغل مزاحم کاملاً مشهود است و علاوه بر ایجاد مزاحمت، سد معبرهای غیرقانونی، تهدید سلامت مردم و محیط زیست منظر شهری را نازیبا و به هم ریخته است.

وی ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم در شهر آبیک را زخم 20 ساله مانده بر زمین و روی کاغذ ذکر کرد و افزود: با عملیاتی شدن مصوبه شورای تأمین شهرستان آبیک مبنی بر انتقال مشاغل و صنایع مزاحم به خارج از شهر، علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای مردم و بهبود بهداشت روانی در شهر، از میزان سرقت ها و آلودگی زیست محیطی و بار ترافیکی کاسته شده و منظر و سیمای شهری جلوه منظم و شکیلی به خود می گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: از بخشدار مرکزی شهرستان آبیک درخواست می شود طی دو هفته آینده با برگزاری جلسه ای، نسبت به بررسی زمین معرفی شده برای ساماندهی مشاغل مزاحم با دستگاه خدمات رسان اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مشاغل و اصناف مزاحم در آبیک کلید می خورد

انتقال مشاغل و اصناف مزاحم در آبیک کلید می خورد