مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 04:552022-01-09سياسي

کمک به دولت برای نیروهای انقلابی یک فریضه است


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: روند متعالی انقلاب با نقش آفرینی مردم ایران طی شده است و کمک به دولت برای نیروهای انقلابی یک فریضه است.

- ، نورالدین قدیمی شامگاه شنبه در جمع اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان کردستان اظهار کرد: خاطرات زیادی از رشادت های قهرمانان همه کشور در کردستان جمع است.

وی افزود: جریان انقلابی از سال 94 به این نتیجه رسید که کار ماندگاری را انجام دهد و انقلاب را از انحراف نجات دهد و در این راستا یک تغییر را در شیوه کاری خود انجام داد.

قدیمی اظهار کرد: اولین کار جمعیت نیروهای انقلابی (جمنا) شکل گرفت و در انتخابات سال 96 موفق شدیم 16 میلیون رأی منسجم انقلابی را پشت یک نفر جمع کنیم و این دستاورد را به ما داد که می توانیم در روند انتخاباتی مردم تأثیرگذار باشیم.

وی افزود: در مجلس یازدهم ورود کردیم و انقلابی ترین مجلس را تشکیل دادیم و امیدواریم انقلابی ترین و قوی تربن مجلس به نحو احسن کار کند و مردم نتیجه آن را ببینند.

قدیمی تصریح کرد: طی دو سال اخیر سه پیروزی بزرگ را برای جریان انقلابی به دست آوردیم.

وی افزود: وقتی همه انرژی ها یکی شدند کار فوق العاده شکل می گیرد و در این راستا یک دل بودن همه نیروها از جمله عوامل پیروزی جریان انقلابی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به دولت برای نیروهای انقلابی یک فریضه است

کمک به دولت برای نیروهای انقلابی یک فریضه است