مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:102022-01-09سياسي

پیگیری مطالبات خانواده های حادثه هواپیمای اوکراینی ضروری است


پیگیری مطالبات به حق خانواده های حادثه هواپیمای اوکراینی و شفاف سازی جزییات رسیدگی به این پرونده ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.

- ، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به 19 دی سالروز قیام مردم قم گفت: حرکت هوشمندانه مردم قم در مقطعی حساس از انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایتمندی مردم قم شکل گرفت و نقش مؤثری در وقوع انقلاب اسلامی ایفا کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط کشور، گفت: در روزهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم قدرشناس ایران در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرها و روستاهای سراسر کشور بودیم که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارج نهادن مردم و رشادت های مردانی همچون شهید سلیمانی و شهید کاظمی و بزرگداشت ایثار و فداکاری همه شهیدان که امنیت و افتخار را به کشور عزیزمان هدیه کرده اند، نشان از روحیه عزت ملی و یکی از برجسته ترین صفات ملت ایران است که تا امروز نقش بی بدیلی در زنده نگاه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی ایفا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات خانواده های حادثه هواپیمای اوکراینی ضروری است

پیگیری مطالبات خانواده های حادثه هواپیمای اوکراینی ضروری است