مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:102022-01-09سياسي

سردار سلیمانی، فرماندهی استراتژیک و عملگرا بود


سردار سلیمانی به صورت استراتژیک فکر، طراحی و نگاه می کرد و همزمان به صورت تاکتیکی عمل کرده و صرفا مرد میدان و اجراکننده نبود.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک مدافع حرم بیان کرد: سردار سلیمانی به صورت استراتژیک فکر، طراحی و نگاه می کرد و همزمان به صورت تاکتیکی عمل کرده و صرفا مرد میدان و اجراکننده نبود.

مهدی محمودی در وبینار تخصصی استراتژیک های سردار سلیمانی که به همت کانون فرهنگی، دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، سازمان دانشجویان خراسان جنوبی و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد، گفت: عملکرد سردار سلیمانی در حوزه منطقه و فرماندهی نیروی قدس و استراتژیک ایشان متفاوت از بسیاری از فرماندهان و مدیران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مدافع حرم ادامه داد: ایشان به صورت استراتژیک فکر، طراحی و نگاه می کردند و همزمان به صورت تاکتیکی عمل می کردند و صرفا مرد میدان و اجراکننده نبودند.

وی با بیان اینکه در عرصه میدانی خود بر طرح ها نظارت کرده و تا به نتیجه نمی رسید رهایش نمی کردند، تصریح کرد: ایشان یک استراتژیست به تمام معناست و این امر را تمام افراد مطرح در عرصه های ملی و بین المللی اذعان داشتند.

محمودی با بیان اینکه ایشان بسیار جهادی عمل می کرد و در انجام اقدامات قائل به تشریفات نبود، افزود: مجموعه اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی، فرماندهی استراتژیک و عملگرا بود

سردار سلیمانی، فرماندهی استراتژیک و عملگرا بود