مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:052022-01-09سياسي

شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی اخلاص و صدق بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، پیمان افراسیاب، رییس دانشگاه زابل در مراسم یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی و شهدای عملیات کربلای 5 سیستان در دانشگاه زابل گفت: - رییس دانشگاه زابل گفت: شهیدان به معنای واقعی عندربهم یرزقونند، آنان از جان شیرینشان گذشتند تا دشمنان نتوانند به جان، مال و ناموس این ملت شریف دست درازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، پیمان افراسیاب، رییس دانشگاه زابل در مراسم یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی و شهدای عملیات کربلای 5 سیستان در دانشگاه زابل گفت: یکی از وظایف خطیر ما بعنوان قشر دانشگاهی تبیین ارزش های دفاع مقدس و شناساندن تفکر و اندیشه های والای شهیدان به نسل های جدید است.

وی ادامه داد: ما باید با تصویرسازی و الگوسازی درست از شهدا به وظیفه خود عمل کنیم چرا که آن ها خالصانه و صادقانه جنگیدند تا اجازه ندهند دست دشمن به این آب و خاک برسد.

وی اضافه کرد: جامعه دانشگاهی بعنوان موتور محرکه جامعه باید در زمینه تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و الگوسازی ازشهدا تلاش زیادی کنند.

رییس دانشگاه زابل گفت: شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی و یارانش همچون میرحسینی، اخلاص و صدق بود که آن ها را جاودانه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی اخلاص و صدق بود

شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی اخلاص و صدق بود