مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:402022-01-09اقتصادي

کمیته امداد بوشهر 9600 فرصت شغلی ایجاد می کند


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است تاپایان امسال این عدد به بیش از 9 هزار و 600 فرصت شغلی برسد.

- محمد رضا میری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال در قالب طرح راهبری شغلی بیش از 2300 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال این عدد به بیش از 3300 طرح افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: طرح هایی که از طریق راهبری شغلی ایجاد شده اند بیشتر در زمینه دامپروری، خدمات، صنایع دستی، صنایع کوچک، کشاورزی، تولید فرش و گلیم و.

بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مزایای اجرای طرح راهبری شغلی در موفقیت و توسعه اشتغال نیازمندان اشاره کرد و گفت: راهبران شغلی تجهیزات و مواد اولیه هر شغلی را آماده کرده و در اختیار مددجویان قرار می دهند و سپس محصولات تولید شده را از مددجو تحویل و به فروش می رسانند که مددجویان از این طریق کسب درآمد می کنند.

میری افزود: مددجویان از طریق راهبر شغلی دیگر دغدغه تامین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین فروش محصولات خود را ندارند.

وی تصریح کرد : در زمینه کاریابی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 85 فرصت شغلی ایجاد شد که با تحقق 88 درصدی برنامه به رتبه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد بوشهر 9600 فرصت شغلی ایجاد می کند

کمیته امداد بوشهر 9600 فرصت شغلی ایجاد می کند