مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:452022-01-09فرهنگي

اسدآباد، همچنان بدون سینما


شهرستان اسدآباد هنوز سال هاست بدون سینماست، اما حالا با تعریف دو پروژه سینمایی برای آن، عزم مسولان را می طلبد که پیگیر جدی به نتیجه رسیدن این پروژه ها باشند.

- خبرگزاری فارس - همدان: اسدآباد یکی از شهرهای استان همدان است که هنوز از داشتن یک سینما محروم است و علاقمندان به فرهنگ و هنر برای تماشای یک اثر سینمایی باید راهی همدان شوند و تازه های حوزه سینمایی را ببینند.

وعده ساخت سینما سالهاست در اسدآباد، شهر سیدجمال داده شده است اما برای اینکه عملیاتی شود گویا زمان زیادی نیاز دارد، اولین سینمای روباز استان همدان یکی از این پروژه های فرهنگی است که در دل پروژه یادبود سیدجمال گنجانده شده، اما این پروژه نیز سال هاست انتظار را به دنبال داشته که امیدواریم با هماهنگی دستگاه ها هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.

فرماندار اسدآباد در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بنای یادبود سیدجمال طی سال های گذشته در مکانی ساخته شده و محوطه ای هم در نظر گرفته شده که نیازمند تملک چندین ملک بود، تعداد زیادی از خانه ها تملک شد اما دو قطعه باقی مانده است.

عدم پیگیری مطلوب، علت تعلل در سینما سعید کتابی با تا کید بر اینکه این دو ملک هم باید در زمانی که تورم کمتر بود تملک می شد و برای امروز نمی ماند گفت: با این حال برای تکمیل این پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد، همچنان بدون سینما

اسدآباد، همچنان بدون سینما