مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:552022-01-09بين الملل

نخستین هواپیما در فرودگاه «عتق» در «شبوه» یمن به زمین نشست


منابع محلی از فرود نخستین هواپیمای باری در فرودگاه بین المللی «عتق» استان شبوه پس از تعطیلی 6 ساله بر اثر حملات ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن خبر دادند.

- ، نخستین هواپیمای باری پس از 6 سال در فرودگاه عتق استان شبوه در شمال شرق یمن به زمین نشست.

پایگاه خبری عربی 21 به نقل از خبرگزاری آناتولی این خبر را اعلام کرد و افزود: سالم حامد لمس مدیر فرودگاه عتق در شبوه در این خصوص گفت: فرودگاه عتق دیروز پذیرای نخستین هواپیمای باری از نوع یوشین بود که پس از توقف 6 ساله پروازهای هوایی در این فرودگاه به زمین نشست.

وی با اشاره به اصلاح برخی از امور فنی فرودگاه که بر اثر خرابی های ناشی از جنگ دچار اختلال شده بود، تأکید کرد به زمین نشست این هواپیمای غولپیکر در فرودگاه عتق نشان می دهد که این فرودگاه حداقل قادر به پذیرش پروازهای امدادرسانی در شرایط فعلی است.

به گفته مدیر فرودگاه عتق، هواپیمایی که روز گذشته در این فرودگاه به زمین نشست، حامل مواد کمکی برای خسارت دیدگان جنگ بود ولی او به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره نکرد.

یمن از هفت سال پیش تا کنون هدف حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی قرار گرفته است و در طول این مدت، فرودگاه های یمن به ویژه فرودگاه بین المللی صنعا دچار خسارت های فنی و زیرساختی و تعطیلی شده است و این مسئله، روند امدادرسانی به آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین هواپیما در فرودگاه «عتق» در «شبوه» یمن به زمین نشست

نخستین هواپیما در فرودگاه «عتق» در «شبوه» یمن به زمین نشست