مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:402022-01-09اقتصادي

کمبود کارگر ساده در واحدهای صنعتی اردستان


رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت:  واحدهای صنعتی اردستان با کمبود شدید کارگر ساده روبرو هستند و سال آینده این چالش بیشتر نمایان خواهد شد.

- محمدرضا باقری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 فقره جواز تأسیس و 2 پروانه بهره برداری واحد صنعتی با سرمایه گذاری 151 میلیارد تومان در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این تعداد جواز تأسیس واحد تولیدی و کارگاهی در شهرستان حدود 180 نفر مشغول کار شوند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردستان با اشاره به تلاش مسئولان شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار در اردستان، گفت: ایجاد اشتغال در چند سال گذشته جهش بسیار خوبی در این شهرستان داشته است به نوعی که اکنون هیچ مشکل کمبود اشتغال در اردستان وجود ندارد.

باقری با بیان اینکه واحدهای صنعتی اردستان با کمبود شدید کارگر ساده روبرو هستند و سال آینده این چالش بیشتر نمایان خواهد شد، خاطر نشان کرد: با توجه به بهره برداری از چند واحد صنعتی در چندماه آینده مطمئناً با معضل کمبود نیروی کار ساده و ماهر در این شهرستان مواجه خواهیم شد که زمینه ساز مهاجرت معکوس را فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کارگر ساده در واحدهای صنعتی اردستان

کمبود کارگر ساده در واحدهای صنعتی اردستان