مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:402022-01-09ورزشي

منابع مالی برای باز کردن پنجره تراکتور فردا مشخص می شود


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: منابع مالی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تیم تراکتور و همچنین زمان بندی برای انجام این کار در جلسه فردا مورد بررسی قرار می گیرد.

- ، ایوب بهتاج روز یک شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: به عنوان یک هوادار، عاشق تیم های تراکتور و ماشین سازی هستم و برای موفقیت این دو تیم در لیگ، مشکلات را به جان می خریم.

وی با بیان اینکه تحمل نداریم که تراکتور را در نیمه دوم جدول لیگ برتر و ماشین سازی را در انتهای جدول لیگ دسته یک ببینیم، گفت: مجموعه استان برای برطرف کردن بحران به وجود آمده و رساندن تیم ها به جایگاه واقعی در تلاش هستند.

بهتاج به حضورش در هر دو جلسه انتقال مالکیت این 2 تیم که هفته قبل برگزار شد، اشاره کرد و افزود: در این جلسه در مورد کلیات و واگذاری تیم های تراکتور و ماشین به شرکتی پایدار توافق شد و جزییات واگذاری نیز در حال بررسی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعاملی و احساس مسئولیت اجتماعی که در طرفین وجود دارد این امر به زودی نهایی می شود چون زمان محدود است و باید پنجره این تیم ها باز و برای نیم فصل دوم تقویت شود.

وی همچنین در مورد مخالفت برخی نمایندگان کرمان با موضوع انتقال تراکتور، اظهار کرد: مس ورزقان منابع بسیاری دارد که با اتحاد و پیگیری نمایندگان استان در مجلس، موضوع حمایت این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی برای باز کردن پنجره تراکتور فردا مشخص می شود

منابع مالی برای باز کردن پنجره تراکتور فردا مشخص می شود