مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:452022-01-09اجتماعي

افزایش سرانه فضای سبز منطقه 17 /نصب تجهیزات در دو بوستان جنوب تهران


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 از نصب تجهیزات در بوستانی به نام هویزه در محلات این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.

- ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: منطقه 17 به دلیل تراکم بالای جمعیتی 300 هزار نفری در محدوده 8 کیلومتر مربعی جنوب تهران با سرانه اندک فضای سبز مواجه است، به شکلی که از 5 محله فاقد بوستان در تهران دو محله فاقد بوستان در منطقه 17 قرار دارد، که مدیریت شهری به دنبال افزایش سرانه فضای سبز در این محدوده از تهران است.

وی گفت: به تازگی بوستان هویزه در محله زمزم در محدوده بزرگراه شهید چراغی در مساحت 750 متر مربع با نصب تجهیزات وسایل بازی برای کودکان به دنبال بالا بردن سرانه فضای سبز این محدوده از تهران است.

کوه نژاد افزود: بتن ریزی، نصب دو عدد تاب دو نفره، دو عدد الاکلنگ، دو عدد سرسره، برقراری کف پوش از جنس تاتمی در محوطه بازی کودکان، گل کاری و احداث برج نوری از جمله اقدامات شهرداری این منطقه است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 ادامه داد: بوستان آل محمد(ص) در محله یافت آباد نیز در مساحت 118 متر مربع درحال تجهیز  وسایل بازی کودکان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه فضای سبز منطقه 17 /نصب تجهیزات در دو بوستان جنوب تهران

افزایش سرانه فضای سبز منطقه 17 /نصب تجهیزات در دو بوستان جنوب تهران