مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:552022-01-09ورزشي

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال زیر 19 ساله بدون داشتن سرمربی


روز گذشته اسامی 40 ملی پوش زیر 19 سال فوتسال جهت اردوی آمادگی این تیم به مسابقات کافا درحالی اعلام شد که این تیم هنوز کادرفنی ندارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (کافا) طی نامه رسمی از کشورهای عضو این منطقه یعنی ایران، تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان  درخواست داشته که برای نخستین بار مسابقات فوتسال زیر 19 سال را در این منطقه برگزار کند.

  این موضوع در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و در سومین جلسه کمیته فوتسال که با حضور شهاب الدین عزیزی خادم ریاست فدراسیون تشکیل شد قرار بر اعزام تیم ملی فوتسال زیر 19 ساله ها شد.

روز گذشته اسامی 40 ملی پوش زیر 19 سال فوتسال جهت برگزاری اردوی آمادگی این تیم به مسابقات کافا طی نامه رسمی از سوی حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون به هیات های فوتبال استان ها اعلام می شود.

  این موضوع در حالی است که اردوی آمادگی تیم ملی زیر بیست سال که قرار بود سوم آبان 1399 برگزار شود با دستور مهدی محمدنبی دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال لغو شد.

این اسامی درحالی از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده اند که این تیم هنوز کادرفنی اش را نمی شناسد! تیم زیر 20 ساله هایی که از سال قبل رها شده اند اکنون قرار است دوباره دور هم جمع شوند و نکته جالب تر این است که بدون حضور س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال زیر 19 ساله بدون داشتن سرمربی

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال زیر 19 ساله بدون داشتن سرمربی