مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:252022-01-09دانش

تفاهم نامه همکاری میان استانداری و دانشگاه هرمزگان و پردیس کیش امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری میان استانداری و دانشگاه هرمزگان وپردیس کیش با توجه به توانمندی های علمی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دانشگاه پیشرو در حوزه های ملی و بین المللی و دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه هدفمند و متمرکز .

- تفاهم نامه همکاری در زمینه پژوهشی و فناوری، میان استانداری و دانشگاه هرمزگان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری میان استانداری و دانشگاه هرمزگان وپردیس کیش با توجه به توانمندی های علمی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دانشگاه پیشرو در حوزه های ملی و بین المللی و دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه هدفمند و متمرکز به دست یابی قطب علمی اقتصاد دریا پایه در بین دانشگاه های کشور و قابلیت های همه جانبه استانداری هرمزگان، امضاء شد و براساس این تفاهم نامه، طرفین همکاری های مختلفی را در زمینه پژوهشی و فناوری خواهند داشت و همچنین در راستای اجرای این تفاهم نامه کارگروهی مشترک نیز تشکیل خواهد شد.

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، پس از امضای این تفاهم نامه، توجه به سه رشته شیمی، متالوژی و دریا و همچنین ارتقای بهره وری صنایع موجود در هرمزگان با توجه به ظرفیت های استان با استفاده از توانمندی های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان استانداری و دانشگاه هرمزگان و پردیس کیش امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان استانداری و دانشگاه هرمزگان و پردیس کیش امضا شد