مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:252022-01-09سياسي

وعده حل مشکلات حقوقی ماماها در مجلس


نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به پیگیری مسائل حقوقی ماها گفت: مشکلات ماماها از بی کفایتی و بی تدبیری مسؤولان ذی ربط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراقبان سلامت (ماما) در مطالبه ای درباره مشکلات رایج در طرح پزشک خانواده شهری بخش خصوصی در حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات خود شدند.

نمایندگان مراقبان سلامت در این جلسه خواستار حل مشکلات و تبدیل وضعیت،داشتن امنیت شغلی، پرداخت به موقع حقوق و مزایا و تفکیک حقوقی خود از کارفرما یعنی پزشکان خانواده شدند.

شرح مساله نخست این بود که در سال 94 حقوق و دستمزد تغییر کرد اما فرانشیز پرداخت دستمزد به پزشک تغییر نکرد و اختلافی میان دریافتی و مسائل اداره کار پیش آمد.

مساله دوم مطرح این است که چون بیمه به طور مستقیم حقوق و دستمزد آنها را به حساب پزشک پرداخت می کند، به همین دلیل پزشک می تواند دخل تصرف در پرداختی، زمان پرداخت و کم و زیاد کردن حقوق مراقبان سلامت داشته باشد.

مراقبان سلامت، بسته های خدمتی  زیادی را در مقابل دریافتی ناچیز ارائه داده و این باعث شده، بعضا از هویت اصلی شغلی خود که مامایی و امر خطیر  کنترل و مراقبت مادران باردار است به دلیل کمبود وقت عقب بمانند و عملا به یک نیرویی که همه کارها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده حل مشکلات حقوقی ماماها در مجلس

وعده حل مشکلات حقوقی ماماها در مجلس