مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09فناوري

ارائه خدمات ارزان برای روستاهای محروم و زندانیان


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: خدمات ارزانی برای روستاهای محروم و زندانیان فراهم کرده ایم چون این دو قشر در دسترسی به امکانات محدودیت هایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و شرکت های دانش بنیان با موضوع استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ارائه خدمات الکترونیک قضایی درسالن جلسات این مرکز تشکیل شد.

محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در این نشست گفت: با توجه به تجربه استفاده از شرکت های خصوصی و دانش بنیان در ارائه خدمات الکترونیک به مردم به خصوص در احراز هویت برخط و دادرسی الکترونیک، مدل جدیدی از همکاری را طراحی کرده و از علاقمندانی که تمایل به همکاری دارند دعوت به عمل می آید.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه احراز هویت گفت: سامانه احراز هویت یکی از اتفاقات بسیار خوبی بوده که در قوه قضاییه اتفاق افتاده است به نحوی که مورد استقبال بانک ها نیز قرار گرفته است و این با همت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

کاظمی فرد گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با دعوت از شرکت های خصوصی جهت همکاری در پروژه ها انحصار را از بین برده و تنها کیفیت مورد نظر این مرکز است، که این کیفیت بهتر تفاوت شرکت ها را مشخص می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات ارزان برای روستاهای محروم و زندانیان

ارائه خدمات ارزان برای روستاهای محروم و زندانیان